Список п’єс «Тижня актуальної п’єси»17 октября 2012

З 3 по 11 листопада в київському Молодому театрі, театрі ім. Івана Франка та у актовій залі Гете Інституту пройде третій міжнародний освітній драматургічний фестиваль «Тиждень актуальної п’єси». Фестиваль проходитиме в режимі публічних читань українських нових п’єс, що були прислані на конкурс фестивалю, та читань закордонних п’єс — позаконкурсна програма. В рамках останньої буде прочитано 10 текстів: 4 п’єси програми семінару «Роял Корт», що пройде в рамках «Тижня актуальної п’єси» 6-го та 7-го листопада, та 6 закордонних п’єс.

На адресу фестивалю надійшло близько 90 нових п’єс, серед яких було обрано 20 текстів для публічних читань.

Нагадаємо, що фестиваль організовує мистецький центр «Текст». Партнерами фестивалю є Молодий театр, театр ім. Івана Франка, Театр «Відкритий погляд», Гете Інститут, Британська Рада та телеканал «СТБ». Фестиваль проходить за підтримки Фонду Рената Ахметова «Розвитку України».

Детальна програма буде оприлюднена пізніше.


Список українських п’єс:

1. Андрій Бондаренко «Літній сум»
2. Марія Вакула «Абонемент № 7. Інша сестра»
3. Олександр Володарський «Орловська порода»
4. Ірина Гарець «Гіркий цукор»
5. Роман Горбик «Центр»
6. Ден Гуменний «FEMENізм»
7. Яна Гуменна «Доброго ранку, Cонечко!»
8. Тетяна Кіценко «Бал Бетменів»
9. Дмитро Левицький «Сцени вбивства»
10. Ірина Ломакіна «Загублені в собі»
11. Віра Маковій «Дівка на відданні»
12. Марися Нікітюк «Свині»
13. Василь Пачовський «Не буде вам всім спокою!!! (Bitches Brew)»
14. Катерина Пенькова «Вдома в Україні»
15. Валентина Пікіна «Бісові круги»
16. Лана Ра «Час відьом»
17. Оксана Савченко «Койка»
18. Микола Сайко «Дні життя»
19. Віталій Ченський, короткі п’єси
20. Олександр Юшко «FM — вербасказ»


Другие статьи из этого раздела
  • Анатолий Васильев: «Европа стремится быть похожей на Советский Союз»

    Я устал от подвигов театра и от одиночества в театре. От зависти или раздражения коллег. Я устал от себя самого. Еще это связано с тем, что Европа все больше и больше стремится быть похожей на великий Советский Союз. Шествие социалистических надежд здесь очень сильно. Но вместе со строительством декоративного социализма для некурящих происходит колоссальное усиление власти администрации.
  • Театровед: «Многие и не знают, что есть такая профессия»

    Кандидат искусствоведения Яна Партола о рисках и перспективах театральной критики в Украине
  • Обрано тексти до читань на  «Тиждень актуальної п’єси»

    Драматургічний фестиваль «Тиждень актуальної п’єси» завершив відбірковий етап. П’єси українських драматургів приймалися з п’ятнадцятого липня до першого жовтня 2011-го року. На адресу фестивалю ukrainplay@gmail.com надійшло 147 оригінальних текстів українською та російською мовами. Фестиваль висловлює подяку авторам за те що надіслали свої тексти і підтвердили свою участь у проекті. Всі відібрані п’єси будуть викладені в рубриці УкрДрама журналу про театр в інтернеті Teatre.com.ua по завершенню фестивалю.
  • Програма заходів «Тижня актуальної п’єси» 22–30 жовтня 2011 року

    Події фестивалю проходитимуть на сценах театрів-партнерів: Київського академічного Молодого театру, Центра сучасних мистецтв «ДАХ», Київського академічного театру на лівому березі Дніпра, Театру «Відкритий погляд» тощо. Також, в рамках фестивалю «Тиждень актуальної п’єси» у Черкаському обласному музично-драматичному театрі імені Т.Г.Шевченка відбудеться прем’єра документальної вистави про Черкаси — «Місто на Ч.» Проект ініційовано театром під керівництвом Володимира Осипова та незалежним центром ТЕКСТ (Наталія Ворожбит, Андрій Май, Марися Нікітюк).
  • Театр мирної конференції

    В ексклюзивному готелі в центрі Кельну відбуваються ізраїльсько-палестинські перемовини. Посередником виступає ЄС, а ролі дипломатів, до речі, виконують глядачі — інтерактивна політична фантастика (political fiction) німецької групи Futur3. Futur3 — Незалежна театральна група багато років робить вистави в Кельні та закордоном, часто пов’язані з міським простором і суспільно-політичною проблематикою

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?