|
Прем’єри на літо: консюмеризм, весілля і крадений айфон28 мая 2013
«Нова драма. Простір»Коли: 14 червня, 19:00 Андрій Май, режисер: Ми розглядаємо урбаністичне середовище на зрізі певної теми. Нас цікавить тема споживання в широкому розумінні цього слова. До категорії споживачів я відношу і себе також, я взагалі поки що не бачив жодної Тетяна Киценко, драматург: Справа в тому, що оскільки в нас немає повноцінного театрального руху, то й немає майданчика, де можна було б вільно експериментувати. Тому публічний простір доводиться використовувати як підмостки. Цього разу театральним майданчиком стане «Більшовик» та Лєна Роман, режисер: Я працюю у парі з Деном Гуменним. Робоча назва нашого проекту — «Рожева куртка». Він про чоловіка, який має купити рожеву куртку для своєї дитини, і ця думка не дає йому спокою. Власне, йдеться про людські комплекси. Ідея у тому, що ми часто щось купуємо не тому, що воно нам істинно потрібно, а щоб заїсти чи запити свій біль, гіркі думки. Тобто, не працюємо з комплексами, а відсторонюємось від них. «Квітка Будяк»Коли: передпрем’єрний показ заплановано на 29 червня Нова драма Наталії Ворожбит за мотивами п’єси Миколи Куліша «Маклена Граса» у постановці Станіслава Мойсеєва. Сюжетна лінія залишилась та сама, однак дія відбувається в столиці сучасної України. А старі персонажі з’являються у новому образі: наприклад, замість жебрака у собачій будці буде незнайомець із соціальної мережі, йог (але насправді — також злидар) з Індії. Головні ролі виконають Богдан Бенюк та Остап Ступка. Наталія Ворожбит, драматург: Це була ідея Станіслава Мойсеєва — взяти цю п’єсу. Вона здалась йому сучасною, хоча я не одразу це відчула. Герої «Маклени Граси» «Дівка на відданнє»Коли: на початку липня Філософська п’єса молодого драматурга Віри Маковій про весільні традиції пострадянських країн у постановці Лєни Роман. У виставі використають анімацію, звучатиме як оркестр театру, так і електронна музика, роздумують над тим, щоб залучити два склади акторів, один з яких виконуватиме дійство, а інший просто буде присутній на сцені. Головні ролі виконають Світлана Ватаманюк, Леся Липчук, Олександра Олексенко, Галина Семененко та Дмитро Завадський. До речі, «Дівка на відданнє» торік стала переможцем конкурсу «Драма.UA». Лєна Роман, режисер: Я робила читки Віриних текстів на «Тижні актуальної п’єси». «Дівку на відданнє» спочатку брати не хотіла — це була якась дуже строката, чудна для мене п’єса. Але у фіналі довелося її вибрати. Мені було з нею складно, я наче не могла віднайти у ній систему координат. А потім Станіслав Мойсеєв запропонував поставити її у театрі Франка. Я дещо розширила текст, наприклад, я додатково використовую Пісню над піснями Соломона. Взагалі, у п’єсах Віри я бачу високу проблематичну вертикаль. «Дівка» — це однозначно філософська драма. Хоча мене дуже турбує та соціальна проблема, яку порушує п’єса — що ми продовжуємо жити у старих формах. Як це весілля: з одного боку, є традиція, наповнена якоюсь енергією. А з іншого боку є її автоматичне виконання, без усвідомлення. Мені хочеться, щоб на цю виставу прийшла інша публіка, ніж та, що зазвичай ходить на камерну сцену. |
2007–2021 © teatre.ua
Все права защищены. При использовании материалов сайта, гиперссылка на teatre.ua — обязательна! |
Все материалы Новости Обзоры Актеры Современно Видео Фото обзор Библиотека Портрет Укрдрама Колонки Тиждень п’єси Друзья | Нафаня |
Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед
Не написал ни одного критического материала
Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)
Терялся в подземке Москвы
Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами
Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах
Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)
Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву
В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»
Стал киевским буддистом
Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке