Були на IV Драмі.ЮА?


Драма.UA-2013: проекції мрій «Драма.UA» — це проекція того театру, який ми хочемо бачити в Україні, який ми готові творити і куди ми з радістю підемо як глядачі; це колективна праця і спільна розмова режисерів і акторів, кураторів і драматургів, критиків і науковців про новий український театр, де комфортно співіснуватимуть різні жанри і естетики, відбуватимуться творчі дискусії і критично осмислюватиметься сьогодення; це програмування мрії про мистецтво, яке не просто відволікатиме нас від рутини, а створюватиме спільну систему цінностей і платформу для порозуміння.

На фестивалі сконцентровані у чотирьох днях репрезентації сучасного театру в форматі вистав, сценічних читань, майстер-класів, лекцій, зустрічей, дискусій, дитячого фестивалю, режисерських і драматургічних резиденцій. Передусім ми намагалися відібрати оригінальні вистави останніх років з різних європейських країн, щоб створити осередок доброго театру для затятих театралів з різними смаками і вподобаннями. Програма фестивалю пропонує добірку кращих вистав з Німеччини, Словаччини, Чехії, Польщі, Росії та України. Сучасна театральна мова і амбітні театральні проекти, представлені на «Драмі.UA», пропонують сміливі інтерпретації різних аспектів нашого життя — соціуму і сім’ї, воєн і капіталізму, сучасного мистецтва і жіночої інтимності, світу дитинства і політичних утопій.

Фестиваль також продовжує традицію попередніх років — відслідковує тенденції у сучасній драмі і презентує найцікавіші п’єси у форматі сценічних читань. Нашим особливим фокусом є українська драматургія. Цього року вона буде репрезентована кількома цілком новими текстами, які постали у процесі спільної роботи драматургів, режисерів та акторів у рамках спеціальних резиденційних програм.

Поза сценічною частиною відбудеться велика освітня програма — майстер-класи для режисерів, драматургів, завлітів, театральних кураторів, менеджерів, перформерів, акторів та критиків, драматургічні майстерні й театральні студії для дітей та підлітків, а також лекції, дискусії, круглі столи та зустрічі.

«Драма.UA-2013» — це спроба через театр подивитися на сьогодення; відгадувати, а часом болюче дотикатися до наших страхів і фобій, нашої пам’яті про минуле, рішучих, роздратованих чи несміливих спроб творити сучасність й утопічних мрій про майбутнє.

Оксана Дудко, програмний куратор «Драма.UA»

Опитник IV Фестивалю сучасної драматургії „Драма.UA


Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?