Прем’єра «Павлік Морозов» Леся Подрев’янського
24 марта 2011

16 квітня в Києві о 19:30 в кінотеатрі «Кінопанормама», вулиця Шота Руставелі 19, відбудеться непересічна мистецька і театральна подія — прем’єрна вистава епічної трагедії «ПАВЛІК МОРОЗОВ» за п’єсою найскандальнішого українського драматурга і художника Леся Подерв’янського.

Лесь Подервянський

«ПАВЛІК МОРОЗОВ»

ЕПІЧНА ТРАГЕДІЯ

Химерне поєднання античної і радянської міфології в естетиці постмодерну.

Постановка Андрія Крітенка (Штутгарт, Німеччина)

Прем’єра: 16 квітня.

Подальші вистави:

30 квітня

7, 14, 21, 28 травня

4, 11, 18, 25 червня

Актори:

Олександр Новиченков, Олена Рєпіна, Олена Хижна, Володимир Ямненко, Олег Примогенов, Єгор Пчьолкін, Георгій Фомін, Сергій Калантай, Микола Вересень, Андрій Середа, Світлана Вольнова, Іван Денисенко, Павло Пронтенко.

Режисер: Андрій Крітенко (Штутгарт, Німеччина)

Сценографія: Лесь Подерв’янський

Костюми: Анастасія Подерв’янська

Світло: Себастіан Альфонс (Бонн, Німеччина)

Хореографія: Ольга Сємьошкіна

У виставі звучать пісні Максима Добровольського (псевдо — Макасім)

Увага! У виставі використовується ненормативна лексика.


Лесь Подерв’янський:

«Ми з Кротом (режисером Андрієм Крітенком) вже колись працювали разом (спектакль» Оргія за п’єсою Лесі Українки). Нам подобається спільна творчість і наша дружба, а головною мотивацією нашої роботи є задоволення від процесу. Ми вже давно хотіли зробити в цій країні щось таке, щоб зі стін лайно посипалося. І коли Анатолій Димчук, галерист і куратор сучасного мистецтва, зробив нам пропозицію поставити Павліка Морозова, ми з радістю погодилися.

В цій п’єсі є химерне поєднання радянської і античної міфології, кохання, жорстокості, есхатологічного жаху, шоку, іронії і пародійних алюзій, що цілком відповідає естетиці постмодерну і принципам контемпорарі арт.

Ми вважаємо, що така країна, як наша — багато в чому ще відстала, дика і провінційна, переповнена, незважаючи на двадцять років незалежності, рептильними совковими міфами, — не повинна весь час заколисувати себе вишиванками, співанками і роздумами про солов’їність і калиновість. А ще інколи мати мужність подивитися на себе в дзеркало, щоб зрозуміти, хто ми, що ми, і що робити. А шокуюче і брутальне сучасне мистецтво має нам всім у цьому допомогти.

Художник по світлу у виставі — справжня європейська зірка: Себастіан Альфонс з Бонну. Це людина, яку запрошують ставити світло найкращі европейські заклади — Ла Скала та Віденська опера, а до київської «Кінопанорами» він приїжджає на особисте запрошення режисера Андрія Крітенка.

Загалом планується показати 10 вистав протягом трьох місяців.



Другие статьи из этого раздела
  • «Золотий дракон» в театрі «Колесо»

    30 травня, 1, 4, 7 червня в Камінному залі театру «Колесо» (Андріївський узвіз, 8) відбудеться прем’єра вистави за п’єсою відомого сучасного німецького драматурга Роланда Шіммельпфенніга «Золотий дракон»

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?