Театральна програма Гогольфесту 201219 сентября 2012

Вистави на Гогольфест 2012 проходитимуть в Основному корпусі на заводі на вулиці Будіндустрії 6 (м. Видбичі). Переважна більшість заходів є безкоштовними.

21:09

Відкриття

22:09

13:00 — 14:30— «ДАХ», «Школа не театрального мистецтва» (перша частина)

(Велика сцена)

Вхід: 60 грн.

16:00 — 17:00— «Центр Пасіка» вистава-фрагмент «Мати», драматург Станіслав Віткаци (Польща) (Сцена під вікнами)

П’єса «Мати» написана досить реалістично, що відрізняє її від інших п’єс Віткаци, які частіше писалися в стилі абсурду. Всі головні персонажі мають білі обличчя, як у вампірів, а жива музика є реальним героєм в цій виставі.

Прем’єрний показ «Мати» відбувся в Харкові 2011 році в рамках театрального проекту «Бляха Муха» варшавського театру «Коло» та харківського театр «Арабески».

Переклад з польської: Місько Барбара

Режисер: Ігор Ґошковські, Аґата Дичко (Польща)

Актори: Марьяна Стороженко, Дарина Орєхова, Рустам Рашидов, Валентин Ковалевський. (Україна)

Музика: Володимир Лозовький.

Вхід: вільний

20:00 — 21:00моно-вистава «techno. Історія одного вбивства», перформер і автор Марія Вакула. (Мала сцена)

П’єса для одного актора, одного атомного реактора та безлічі звуків.

Вхід: вільний

21:30 — 22:30 «ДАХ», «Школа не театарльного мистецтва» (друга частина)

Вхід: 60 грн.

23:09

14:00 — 15:30— «ДАХ», «Школа не театрального мистецтва» (перша частина) (Велика сцена)

Вхід: 60 грн.

17:30 -18:30 —театр «Оксюморон», «Чехов dell’ artre: Камєдь-мєдвєдь», режисер Юлія Суліма.

Актори: Юрій Дубинський, Світлана Онопа, Ольга Разуванова, Вячеслав Ратніков.

Одноактна комедія за п’єсою А. П. Чехова «Ведмідь». В виставі використані маски італійської комедії дель арте та прийоми театру скоморохів. (Велика сцена)

Вхід: вільний

20:30 — 21:30— Театр тіней FireFilies виступ «Тисяча казок» (велика сцена)

Вхід: 20 грн.

21:30 — 22:30 «ДАХ», «Школа не театрального мистецтва» (друга частина) (Велика сцена)

Вхід: 60 грн.

24,09

12:00Майстер-клас Ігоря Лисова «Чехов. Пауза. Гра»

Це унікальна можливість для акторів і режисерів відкрити таємницю паузи в чеховських п’єсах! Що таке пауза і для чого вона існує в драматургії? Що автор закладає в паузах і як вони пов’язані з грою?

Ігор Лисов — актор, режисер, драматург, сценарист, фотограф. У 1982 році закінчив театральне училище. 1987 — Ленінградський Державний Інститут Театру, Музики і Кінематографії ім.Луначарского,1992р. — Російську Академію Театрального мистецтва, режисерський факультет (курс Ан.Васильєва). З 1995 року і по теперішній час є художнім керівником авторської лабораторії в школі драматичного мистецтва в Москві. Одні з його останніх спектаклів — «Холод», «Кротка», «Маячня Удвох», «Коронація», «Бенкет під час чуми».

Вхід: вільний

17:30 — 18:30 —театральна лабораторія Ку «Доступний для проникнення», хореограф-постановник Ка Маньковска. (Сцена під вікнами)

Актори:Єгор Булилєв, Коля Стефаник, Таня Волошина

Музично-пластична вистава, дія якої відбувається в психіатричній лікарні. Один з героїв відчуває, що усі його внутрішні органи, наче зроблені з паперу — тому він звертається до психолога, який пернаправляє його до психіатра, який в свою чергу, знаходить йому відповідну лікарню, де головний лікар тестує новий препарат.

Вхід: вільний

22:00–23:30 — Театр «Баобаб», вистава-трагіфарс «100 років самотності» за однойменним романом Габріеля Гарсія Маркеса. (Музична сцена)

Режисер: Тетяна Леонідова.

Актори: Тетяна Леонідова, Роман Целіков, Наталія Чернишова, сестри 2sunny, Василь Прозоров, Егор Буличов, Ілля Буличов, Юлія Целікова, Оленка Ступак, Максім Печериця, Яна Сусська, Сергій Сердюк, Інна Прокопович, Артур Собаканов

Вистава триптих, яка показує фрагменти з життя трьох поколінь роду Буендіа. По суті, вона є пластично-символічною алюзією на роман Маркеса «100 років самотності». Війна, інцест, протистояння суспільству, секс, смерть, кохання як різні кольори на зображенні генеалогічного дерева.

Вхід: вільний

25,09

16:30 — 18:00 — Театр у кімнаті «Смерть Тентажиля» за М. Метерлинком. (Мала сцена)

Режисер: Ніна Михайлова.

Актори: Дмітрій Захоженко, Світлана Олесюк, Маряна Матвійчук.

Темна казка, ритуал, синтез музики і графіки. Постановка є спробою об’єднати символічну і ритуальну моделі театру.

Вхід: вільний

18:00 — 19:00— Театральна група Али Заманської, вистава «На Р, як Роза», автор Райнер Хілдебранд. (Мала сцена)

Вхід: вільний

20:00 — 21:00Арт-центр «Карман» (Сімферополь) вистава «Пікнік» за п’єсою іспанського драматурга Фернандо Аррабля, режисер Антон Романов. (Мала сцена)

Актори: Олег Примогєнов, Олена Кривда, Александр Ромашко, Журавльов Сергiй, Ромашко Олександр, Уланова Юлiя

Абсурдистська п’єса розповідає про на перший погляд одіозну ситуацію: на війну до сина прийшли батьки влаштувати родинний пікнік, мимохідь, взявши полоненого. Крізь комізм ситуації проступає весь абсурд війни, її некрасиве вульгарне тіло. Якщо Аррабль дивився крізь абсурд на жахливі, жорстокості війни, то Антон Романов дивиться крізь текст «Пікніка» на проблему міжетнічних конфліктів в Криму.

Вхід: вільний

21:00 — 23:00— «ДАХ», вистава «Едіп. Собача будка», режисер Владислав Троїцький. Драматурги: КЛІМ, Софокл. (Велика сцена) (

«Едіп» Влада Троїцького сповнений прямих паралелей з сучасними проявами тоталітаризму, його перша частина, написана КЛІМОМ є по суті є звинуваченням, викликом українському соціуму. Історія лиховісного царя Фів Едіпа, який не знаючи того вбив свого батька і вступив у шлюб з матір’ю в просторі похмурої промзони набуває пост апокаліптичних рис. Світ давно зруйновано, лише його уламки досі жевріють на рештках загадок кровожерливої Сфінкс.

Вхід: 100 грн.


26,09

18:00 — 19:00— театр VIE «Що сталося в зоопарку», американський драматург Едвард Олбі. (Мала сцена)

Вхід: вільний

21:00 — 22:30«Театр у кімнаті» вистава «Сільський лікар» за Францом Кафкою, режисер Ніна Михайлова. (Велика сцена)

Актори: Дмитро Захоженко, Світлана Олесюк, Маряна Матвійчук, Гліб Афендик.

Сценічне втілення розповіді чеського письменника є експериментом-дослідження, в центрі якого розщеплена свідомість автора-героя. Багаторівнева структура припускає біографічний, еротичний, сюжетний, текстуальний, контекстуальний пласти, що перетікають один в одного. Постановка умовно розділяється на чотири експресивні нариси.

Вхід: вільний

27,09

17:30 — 19:00«Моцерт і Сальєрі» за А.Пушкіним (Сцена Колізей)

Режисер Євгеній Абрамов

Промзонне прочитання історії генія і таланту.

Вхід: вільний

21:00 — 23:00«ДАХ», вистава «Едіп. Собача будка», режисер Владислав Троїцький. Драматурги: КЛІМ, Софокл. (Велика сцена)

«Едіп» Влада Троїцького сповнений прямих паралелей з сучасними проявами тоталітаризму, його перша частина, написана КЛІМОМ є по суті є звинуваченням, викликом українському соціуму, який на жаль надто сильно спить аби почути голос художника. Історія злощасного царя Фів Едіпа, який не знаючи того вбив свого батька і вступив у шлюб з матірю в просторі похмурої промзони набуває пост апокаліптичних рис. Світ давно зруйновано, лише його уламки досі жевріють на рештках загадок кровожерливої Сфінкс.

Вхід: 100 грн.

28,09

17:30 — 19:00 «СІМ» за Антоненом Арто («Кров’яний фонтан», «Самурай або драма почуттів»), Спецпроект. Спеціально для промзони ГогольФест

Режисер: Андрій Іванюк.

(Сцена під вікнами)

Вхід: вільний

20:15 — 20:45 перформанс-група «Малума-Такета» (Музична сцена)

За участю акторів театру Наталії Прокопенко та Ути Кільтер. Танцювальний перформанс A contrario. Постановники: Ольга Кебас, Людмила Мова

Композитор: Андрій Мерхель.

Виконавці: Людмила Мова, Ольга Кебас, Андрій Мерхель, Оксана Сакара, Сергій Сакара, Олена Вострікова, Ута Кільтер, Юлія Семенова, Тетяна Проскуркина, Микита Гирня.

Ця робота — дослідження того як змінювалися позиції виробництва і споживання, попиту і пропозиції з давніх часів до сьогодення.

Вхід: вільний

21:00 — 22:30 Театр «Оксюморон», камерна опера «Книга пісень». (Музична сцена)

Режисер Юлія Суліма

Виконавці: сопрано — Надія Карпова, фортепіано — Анастасія Виговска; актори — Світлана Онопа, Ольга Разуванова, Дарья Пліс.

В спектаклі використовуються тексти російською, українською і англійською мовами Едмона Ростана, Вільяма Шекспіра і Георга Бюхнера. Текст пісень німецькою мовою: Лопе де Вега, Гете, Едуарда Мьоріке, Гейбель.

Музика Гуго Вульфа.

«Книга Пісень» це романтична історія про мрійливу юну дівчину, яка уявила себе в театральній казці. Проект є синтезом commedia dell’ arte, мультимедіа, опери, хореографії та імпровізації. Камерне виконання припускає інтерактивне спілкування артистів з публікою.

Вхід: 30 грн.

29,09. Закриття

14:00–16:00 Лабораторія Ігоря Лисова (Росія) і Новий театр на Печерську (Україна) з виставою «Достоєвський. Марлєн» (Уроки Ан. Васильєва). (Велика сцена)

Спільний українсько-російський проект-лабораторія представить на Гогольфесті лабораторію двох театрів — Нового Драматичного Театру на Печерську під керівництвом Олександра Крижановського і лабораторію Ігоря Лисова театру «Школа драматичного мистецтва»

У спектаклі, який представлений у вигляді відкритої репетиції буде зіграний великий етюд по «Ідіоту» Достоєвського, який «розбирає» Анатолій Васильєв — у вигляді лекції, яка була прочитана студентам ще в 1990 році … Мало хто з драматургів здатний на такий драматичний, повний пристрасті монолог свого героя …

Марлен — велика таємниця Майстра Васильєва, Муза Художника, своєрідна особистість в якій сплетені покірність, норовистість і власний геній — муза, яка може зробити з художника Художника або Маляра.

Режисер — Ігор Лисов

У виставі зайняті:

«Ідіот» Достоєвський

Ганя Іволгін — Руслан Сокльник

Варя Іволгіна — Марія Хомутова

Ніна Олександрівна — Світлана Осіпенко

Генерал Іволгін — Юрій Вутянов

Іпполит — Віктор Марвін

Мышкін — Олександр Васін

Евгеній Павлович — Ігор Рубашкін

Настасья Пилипівна — Лілія Нагорна

Аглая — Ольга Стетюха

Коля — Константин Войтенко

«Марлен» (Урок Ан. Васильєва)

Влад Іванов

Марія Шорстова

Вхід: 60 грн.

16:00 — 17:00музично-поетичний виступ Анатолія Вексклярського «Добре радіо, або вихід тут». (Мала сцена)

«Добре радіо, або вихід тут» має під собою «міцне» підгрунття. Анатолій Вексклярскій (Vexlarsky) походить з київського рок-клубу. До того ж він був автором та ведучим першої незалежної музичної програми, першого незалежного київського канала Мегапол.

А у 1995 році став засновником, автором та ведучим першого телефонного ток-шоу у FM діапазоні Києва. Воно мало назву «Місячні трАНбони». А з 1995 по 1998 роки працював на Гала Радіо як Діджей Толя.

Вхід: вільний

21:00 — 23:00Вистава ДАХа Лір, режисер Владислав Троїцький.

Вхід: 60 грн.


Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?