КОНКУРС РЕЖИСУРИ

 

Проект «КОНКУРС РЕЖИСУРИ» замислений з одного боку як шанс для усіх молодих режисерів (оскільки саме молоді режисери найчастіше не мають можливості проявитися) здобути повноцінний (не «навчальний») професіний досвід, заявити про себе, реалізувати своє світовідчуття та бачення сучасного мистецтва; з іншого боку – як можливість для театру поповнити репертуар яскравими, помітними, а то й новаторськими постановками, оновити та урізноманітнити стилістичне обличчя театру, відшукати талановиті особистості для співпраці тощо.

У перспективі цей проект планується зробити щорічним, у крайньому разі – щодворічним.

 

УМОВИ КОНКУРСУ

Театр, базуючись на власних егоїстично-мистецько-альтруїстичних інтересах, обирає матеріал, за яким має бути поставлена вистава. У цьому конкретному конкурсі – це «Ромео і Джульєтта» Шекспіра. Саме у змаганні режисерських концепцій постановки цієї п’єси і полягає цей конкурс.

 

«Конкурс режисури» буде проходити в два етапи:

1. Учасник заповнює анкету, яку можна скачати за лінком на нашому сайті, та відсилає її на електронну адресу teatruw4e@gmail.com або за адресою м. Львів, вул. Гнатюка, 11, Перший академічний український театр для дітей та юнацтва з поміткою «Конкурс режисури». Термін подачі анкет - до кінця поточного року (ПО 31 ГРУДНЯ ВКЛЮЧНО).

2. Авторів найцікавіших і найприйнятніших, на нашу думку, концепцій ми запросимо на співбесіди, за результатами яких і визначимо переможця – постановника майбутньої вистави.

 

УМОВИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦЕВІ

Театр забезпечує

Репетиційні та сценічне приміщення;

Акторів нашої трупи, можливість вільного вибору на ролі;

Можливість роботи зі штатними художниками, хореографом, композитором театру (при необхідності режисер може запросити своїх, але тоді можливість і умови оплати їх роботи обговорюються окремо);

Виготовлення рекламної продукції (афіші, програмки);

Наявність інформації про виставу у ЗМІ;

Виготовлення сценографії, костюмів, бутафорії;

Оплату матеріалів для пошиття костюмів та виготовлення сценографії, бутафорії,

Оплату праці режисера у розмірі посадового окладу режисера-постановника театру пропорційно до відпрацьованого часу;

За потреби надає приміщення при театрі для проживання на час роботи над постановкою.

 

Вимоги

Постановка проводиться на базі акторської трупи театру (залучаються виключно наші актори, можливість винятків обговорюється окремо);

Часові рамки тривалості роботи над виставою – до 3-х місяців з часу першої репетиції;

Театр залишає за собою право не приймати постановку до репертуару, якщо рівень вистави, стилістика чи її ідеї виявляться неприйнятними для театру.

 

Жодних обмежень до віку конкурсантів чи місця їх проживання театр не висуває.


Другие статьи из этого раздела

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?