«Тиждень актуальної п'єси»

Щорічний освітній фестиваль драматургії для підтримки і розвитку української сучасної п'єси, введеня її в світовий драматургійний контекст.

Организатори: центр «Текст», театральний портал «Театре»

Партнери:

Куратори фестивалю:

Продюсер: Василь Білоус

Дизайн: Ельвін Рзаєв

PR: Христина Хоменко

Фестиваль «Тиждень актуальної п’єси»25 июля 2012

Третій міжнародний драматургічний фестиваль «Тиждень актуальної п’єси» до першого вересня 2012 року приймає тексти українських авторів, найкращі (до 20 текстів) буде публічно зачитано в Києві зусиллями київських акторів та режисерів на сценах столичних театрів-партнерів фестивалю. Фестиваль проходитиме з 3 по 9 листопада 2012 року в режимі фестивалю-школи. Особливу увагу буде присвячено як і попередньо українській актуальній п’єсі, а також освітнім заходам (воркшопам, майстер-класам і т.д.) для драматургів, режисерів та театральних критиків — для кожної категорії буде сформовано окрема освітня програма.

Фестивальна частина традиційно складатиметься з читок п’єс сучасних актуальних текстів українських авторів, німецьких, австрійських та британських (передбачені читки п’єс російських та грузинських драматургів). Тексти українських авторів отримають можливість бути опублікованими на ТЕАТРЕ в рубриці УкрДрама, надалі, центр «ТЕКСТ» та фестиваль «Тиждень актуальної п’єси» сприятимуть постановці тих українських п’єс, що отримають найбільш живий відгук аудиторії, а також увагу самих режисерів. Найкращі п’єси до читань на фестивалі обиратиме компетентне незалежне журі.

В межах фестивалю пройде драматургічний семінар лондонського театру Роял Корт, британські та українські режисери поставлять читки п’єс українських та грузинських авторів.

В денний період з 4 по 11 листопада проходитимуть спеціальні школи фестивалю для режисерів, драматургів та театральних критиків (кожна група до 10 чоловік+окрема програма).

Завдання фестивалю стимулювати здорове театральне середовище, де молоді режисери працювали би у тісній співпраці з молодими драматургами. Цикл постановок за результатами фестивалю планується на весну 2013 року.

Традиційно, читки п’єс проходитимуть в театрах-партнерах фестивалю: Молодий театр, ДАХ, зала Гете-Інституту та ін.


Умови участі

1. До конкурсу допускаються авторські неопубліковані і непоставлені драматургічні твори.

2. П’єси можуть брати участь одночасно у кількох і більше конкурсах, а також бути їх лауреатами.

3. Мова п’єс — українська, російська, суржик.

4. Теми для написання п’єс не обмежуються, але перевага надаватиметься саме актуальним, гострим, важливим для сучасної України текстам.

5. Вік авторів та об’єм п’єс не регламентується.

6. П’єси мають надійти на адресу фестивалю: ukrainplay@gmail.com до 1 вересня 2012 року.

7. Учасники фестивалю, яких обере оргкомітет та журі будуть оголошені 20 вересня. Ці тексти і читатимуть на фестивалі «Тиждень актуальної п’єси» з 3 по 9 листопада 2012 року.

8. Авторське право на п’єси належить авторам. В межах ознайомлення широкого загалу та популяризації сучасної української драматургії з текстами, п’єси, що будуть прочитанні на фестивалі, буде опубліковано на театральному порталі ТЕАТРЕ в розділі УкрДрама. Автори в праві відмовитися від публікації.

Куратори фестивалю «Тиждень актуальної п’єси»:

Марися Нікітюк — marusia86@gmail.com

Андрій Май — andreymay@mail.ru

Наталя Ворожбит — nvorozhbit@yandex.ru


Партнери фестивалю: Гете-Інститут, Британська Рада, Молодий театр, театр «ДАХ», театр «Відкритий погляд» та ін.


Другие статьи из этого раздела
  • Щоденник фестивалю. День перший

    Третій міжнародний освітній драматургічний фестиваль «Тиждень актуальної п’єси» презентує в рамках фестивалю «Школу критиків». Дев’ять критиків з усієї України були відібрані для навчальної та практичної роботи впродовж фестивалю. Зранку вони слухають майстер-класи, ввечері відвідують київські вистави та читки фестивалю, після чого створюють під керівництвом Анастасії Гайшенець свої критичні тексти. Їх ми і пропонуємо вашій увазі в форматі рецензій та  «Щоденнику фестивалю»
  • Щоденник фестивалю. День сьомий. Дитяча п’єса

    На «Тижні» прочитали тексти «16+» Марини Смілянець, «Маленький Принц» Олександра Жугана, «Вредная Настя» Олександра Володарського, «Русалка і дракон» Ірини Гарець і «Фото топлес» Наталії Блок

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?